SCHIMBĂ ACUM FURNIZORUL DE ENERGIE ELECTRICĂ ȘI GAZE NATURALE ȘI
TVSAT TE RĂSPLĂTEȘTE CU O FACTURĂ GRATUITĂ PE AN!

Primesti garantat preturi mai mici decat cele ale furnizorului tau actual!
50% REDUCERE la energia activă (*25% prima lună de contract și 25% luna a-15-a de contract)

PRINDE OFERTA specialĂ: alege opțiunea de energie și gaz pentru a beneficia de cele mai bune condiții!

În plus,TVSAT îți mai ofera :
Asigurare GRATUITĂ inclusă pentru electrocasnice
125 Kwh CADOU dacă ne recomanzi 5 prieteni

FĂRĂ INSTALARE. FĂRĂ BIROCRAȚIE. FĂRĂ COSTURI.

  • Schimbarea furnizorului de energie și gaz este gratuită!
  • Nu necesită instalații noi.
  • Nu esti nevoit să te deplasezi! Venim noi la domiciliul sau la sediul tău.
  • Începi să economisești din prima lună.
  • Nu te costă nimic și te poți răzgândi în termen de 21 zile.

Abonati-va la serviciile TVSat de televiziune, internet, telefonie, energie si gaz, prin agentii de teren sau la numere de telefon: 0238-569.898 si 0338-568.000 si economisiti o factura pe an.
* prin parteneriatul cu RESTART ENERGY ONE

Solicita informatii si vei fi contactat in cel mai scurt timp !

SOLICITA INFORMATII!

Informatii Utile

  • Ce este un abonament de energie sau gaz?

    Abonamentul de energie este o formă avantajoasă de plată a energiei electrice sau a gazului consumat. În funcție de consumul tău mediu lunar, vei fi încadrat la un tip de abonament care are inclus un consum lunar cât mai apropiat de consumul tău mediu lunar, iar tu vei plăti un preț fix în fiecare lună. De exemplu, dacă ai un consum mediu lunar de 110 kWh, atunci poți opta pentru un abonament EnergyFIX de 100kWh, care are inclus un consum lunar de 100 kWh. Astfel, vei plăti în fiecare lună aceeași sumă  urmând ca la cel mult 6 luni să fie efectuată regularizarea consumului in urma citirii contorului de catre reprezentantul operatorului rețelei de distribuție din zona ta.

  • De ce să aleg un abonament de energie sau gaz?

    Pentru că astfel vei știi mereu cât ai de plătit în fiecare lună, vei putea să îți planifici mai bine cheltuielile și vei scăpa de problema înțelegerii facturii de energie.

  • Ce se întâmplă dacă consum mai multă sau mai puțină energie?

    La fiecare 6 luni, în funcție de programul de citire al distribuitorului zonal, se efectuează o regularizare pe baza citirii contorului de curent de către distribuitor. Dacă se constata un consum total pe perioada ce face obiectul regularizării mai mare decât cantitatea contractată, se va trece, dacă este cazul, la abonamentul corespunzator cu consumul inclus cel mai apropiat de consumul real, iar cantitatea de energie consumată în plus față de cea contractată va fi facturată retroactiv la prețul energiei electrice din abonamentul în vigoare. Dacă se constată un consum total pe perioada ce face obiectul regularizării mai mic decât cel contractat și achitat, furnizorul va compensa în contul facturilor următoare suma plătita în plus de către client.

  • Intrebari Frecvente
    • De ce să îți schimbi furnizorul?

      Un lucru pe care puțini români îl știu este că acum ai libertatea de a-ți schimba GRATUIT furnizorul de energie electrică. Asta înseamnă că dacă nu ești mulțumit de cel actual sau dacă vrei să obții oferte de preț mai bune, poți face acest lucru printr-o simplă apăsare de buton. Schimbarea furnizorului nu presupune nici un fel de întrerupere a serviciului și nu implică nici un risc pentru consumatorul final.Vei putea beneficia de energie și gaz mai ieftine, livrate cu aceeași calitate, dar care te vor ajuta să economisești până la 20% la costurile facturilor.

    • Cât costă să îmi schimb furnizorul?

      Schimbarea furnizorului este gratuită pentru client. Noul furnizor se va ocupa de toate demersurile necesare acestei schimbări.

    • Pot ramâne fără energie electrică sau fără gaz?

      Nu vei ramâne fără energie electrică sau gaz natural din pricina schimbării furnizorului. Instalația de furnizare a energiei și a gazului nu va suferi nici o modificare, așa că nu este nici un motiv pentru care s-ar putea intrerupe furnizarea.

    • Cât timp durează până se schimbă furnizorul?

      Această schimbare durează 21 de zile de la notificarea furnizorului actual de dorința ta de a schimba furnizorul. După prezentarea notificării tip furnizorului tău actual, noul furnizor va face demersurile necesare.

    • Pot fi penalizat pentru schimbul de furnizori?

      Actualul tău furnizor nu are dreptul să te penalizeze pentru schimbul de furnizori. Dimpotrivă, este posibil să îți ofere un preț sau condiții mai bune.

    • Ce se întâmplă dacă noul furnizor nu va rămâne pe piață?

      Acest lucru nu te va afecta în nici un caz cu întreruperi de energie sau gaz și nici din punct de vedere legal. În cazul în care noul furnizor nu rămâne pe piață, vei fi preluat de un furnizor de ultimă instanță, după care vei putea din nou să îți alegi furnizorul dorit.

    • Dacă noul furnizor mărește prețurile?

      Furnizorul nu poate mări prețurile pe durata contractului încheiată cu el. Eventualele majorări care pot avea loc (ale transportului de energie, distribuția energiei, certificate verzi, etc.), sunt controlate în mod direct de ANRE (Autoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei) și afectează consumatorii, indiferent de furnizorul cu care ai încheiat contractul de energie electrică.

    • Ce este energia reactivă și de ce este inclusă în factura mea?

      Energia reactivă este un tip de energie suplimentară, care este folosită pentru producerea și întreținerea câmpurilor magnetice și care este consumată, alături de energia activă, de receptoarele electrice prevăzute cu bobinaje. Energia reactivă se injectează în rețeaua consumatorilor în momentul în care energia activă este extrasă. Conform Ordinului ANRE nr. 33/2014 pentru aprobarea Metodologiei de stabilire a obligațiilor de plată a energiei electrice reactive si a prețului reglementat pentru energie electrică reactivă, prețul acesteia este stabilit înte utilizator și operatorul de rețea al acestuia.